Cselekvési terv rendkívüli helyzetre

A rendkívüli helyzetekre vonatkozóan - mint a jelenlegi koronavírus miatt életbe léptetett intézkedések miatt várható gazdasági visszaesés - a cégeknek rendelkeznie kell egy intézkedési tervvel, amely meghatározza az eljárásrendet és az intézkedések sorrendjét, amely a cég rövidtávú túlélését biztosítja. Ez a pandémiás terv.

Egy rendkívüli helyzetben számítani kell a gazdaság nagymértékű, időlegesen akár teljes mértékű leállására, amely akár közvetlenül, akár közvetetten érinti a cégünket. A partnereink nem adnak megrendelést, a futó projekteket nem tudjuk teljesíteni alapanyag hiány, vagy a beszállítók működésében bekövetkező fennakadás miatt, esetlegesen saját munkavállalóink sem tudják ellátni feladataikat; partnereink pedig a teljesített megrendelések és szolgáltatások ellenértékét nem tudják hasonló okokból kiegyenlíteni bizonytalan ideig. Ezek a körülmények likviditási problémákat és fizetési nehézséget okoznak társaságunknál is.

Fel kell készülni vállalkozásunk fokozatos, akár teljes leállítására és a túléléshez szükséges lépéseket kell meghatározni. A pandémiás tervben ezen intézkedéseket kell meghatározni, amelyeket a működésre egyediesítetten szükséges kialakítani.

A jelenlegi helyzetben a rendkívüli helyzet esetére vonatkozó cselekvési terv kialakítása sürgős feladat annak a vállalkozásnak, amelyik nem rendelkezik még ilyennel. A koronavírus terjedésével láthatjuk, hogy a környező országokban a magyarországinál már szigorúbb korlátozásokat vezettek be, a kínai és olasz példákból pedig tudjuk, hogy a teljes gazdaság leállása várható.

A pandémiás cselekvési terv részeként az alábbiakról szükséges rendelkezni:

- termelési folyamatok felülvizsgálata;
- gazdálkodási tevékenység korlátozásának lépései;
- munkajogi kérdések;
- biztonsági kérdések - információbiztonság;
- partnerekkel történő megállapodások felülvizsgálata
- adófizetési kötelezettségre vonatkozó rendelkezések;
- egészségügyi óvintézkedések;
- rendkívüli intézkedések adatkezelési kérdései (GDPR).

A PwD Consulting szakértői kész cselekvési tervvel rendelkeznek, amelyeket ügyfelünk működéséhez a jelenlegi helyzetben szükséges rövid határidővel vállalunk egyediesíteni; mindemellett azonnali intézkedésekre általános jelleggel öszeállított listát is tudunk biztosítani.

A gyors - és egészségügyi szempontból is biztonságos - ügymenet érdekében személyes konzultáció helyett digitális csatornákon keresztül állunk rendelkezésére, az alábbiak szerint:

- egyeztetés telefonos elérhetőségeinken, illetve Skype-on (Skype elérhetőségünk: apad87)
- szerződéskötés elektronikusan aláírt szerződéssel (amennyiben külön elektronikus aláírással nem rendelkezik, Ügyfélkapun keresztül AVDH aláírással van lehetőség rá);
- dokumentumok eljuttatása biztonságos csatornán (méret korlát nélkül), webes feltöltési felületen keresztül: DocumentDrop
- fizetés banki átutalással szerződéskötéskor.

 

 
 
 
PwD Consulting

A PwD Consulting Hungary Kft. komplex jogi, pénzügyi és vállalatstratégiai szolgáltatásokat kínál, amelyek szakmai tapasztalatunk és együttműködő partnereink révén hozzásegíthetik Önt és vállalkozását ahhoz, hogy a mai nehéz gazdasági környezetben is sikeres és nyereséges tevékenységet folytathasson.

Elérhetőségeink

Cím: 1026 Budapest, Margit körút 26.
         (11-es kapucsengő)

Telefon: +36-70/366-11-91

Telefon: +36-70/636-38-83​

E-mail: info@pwdconsulting.hu​

Kövessen minket

Bitcoin

Ezt a honlapot a PwD Consulting Hungary Kft. (Fővárosi Törvényszék Cégbírósága Cg. 01-09-197867; adószám: 25068102-1-41) üzemelteti. A honlapon közzétett információk kizárólag általános tájékoztatásra szolgálnak, amelyek semmilyen esetben sem minősülnek konkrét tanácsadásnak, vagy ajánlatnak.
PwD Consulting © 2010-2018